.


Sunday, October 3, 2010

Di Suatu Petang Yang ....

halo semua ! kalau korang sume nak taw, ak skg ni kt dlm  kelas Mining Law..taught by Ir Mior..1 fact u should know, i really really really dislike studying law !! xkesah la ape2 law pon.. lgpun, bukankah ak amek engineering course?? kejadahnya nk study law.. maka itulah sebabnya mengapa saya sekarang berada di dunia sendiri.. itulah sebabnya saya sedang menulis ini...(sanggup tulis tangan pastu taip balik gila betol)..

Alkisahnya..kelas Mining Law ni once in three weeks which is on Friday 3-6pm.. saya sgt bsyukur sbb klas ni 3 mgu skali je.. cuba bayangkan seminggu sekali?? maka akan penuhlah note mining ni dengan luahan hati yg x berapa puas untuk diluahkan..plus, kelas petang sememangnya tidak disukai oleh saya..(klas pagi pon kau xsuka abestu kelas ape yg kau suke??)

Maka, sebagau persediaan..saya dan amni telah pergi ke kedai mahal (kedai mahasiswa yg mahal) utk membeli 'bekalan' dunia akhirat kami.. 2 mamee monster, 1 roller coaster cheese besau punye, 1 botol pulpy orange juice, 2 paket asam kulit limau, last but not least cadbury BOOST..wahahha(evil)..makan senyap2 pulak tu xmo kasi org laen (xsenonog betol kau ni!) at last Ir Mior bagi take 10 (break)..maka kami pon makan tanpa berselindung lagi sebab kawan2 laen keluar untuk pegi tandas, kedai mahal, lepak kat luar kelas dan sebagainya..

Tetapi malangnya..di antara kami berdua telah tersesat lagi sorang yg telah ternampak ke'banyak'an makanan kami (mknan tu disorok dlm beg amni n bwk keluar satu satu..kedekut betol..) bukan kedekut sbnanye tapi jimat ! fyi, duit poket ak utk 2 minggu tinggal rm50-- T_T..kena puasa la cmni..lagi 2 hari nk raya buat kali kedua..tapi nampaknya kena tambah lagi puasa disebabkan keadaan ekonomi yang terumbang-ambing bagaikan sampan di tengah2 lautan Pasifik yg sedang dipukul ombak yg ganas hahaha... ketawa yg dibuat-buat..TT_TT..nanges pulak...keadaan emosi yg xstabil... so, dalam sekelip mata sahaja (kelip mata sekali) mknan itu lenyap.....

waaahhhh...jumaat yg tiada kelas pagi tapi penuh dgn kelas petang dan malam..begitulah kehidupanku di hari jumaat (menagih simpati)..padahal kelas ni 3minggu skali je pon..nk tlbeh2 emosi pulak..

ok dah la..nk sambung tgk cite korea Oh! My Lady.. Shiwon Suju is on the drama !! ohmaigod !!
bye bye !!

assalamualaikum..


**again, no pics uploaded...T_T

No comments: