.


Wednesday, March 9, 2011

luahan hati



salam .

perasaan bercampur baur .
semua ade .

sedih .
kecewa .
geram .
tapi x smpai hati nak marah .

rase nak nangis  T_T
siyesly .
perlukan seseorang utk berbual .
really need my mom .
maaaakk !

knp jadi mcm ni ?
sy x mintak jd mcm ni .
sy da x tahan da .
x larat nak tanggung sume ni sorang sorang .
x larat nak pendam sume ni sorang sorang .
da x larat nak kuakan air mata atas bnde yg x pasti .

x taw nk mangadu kat sape .
tido je jalan yg paling baik utk hilangkan sume ni .
tapi bile bangun still ade lagi .
still  x kan hilang dr ingatan .
boleh ke kalo nak tido selama lamanya ?
biar sume hilang terus .

kadang kadang rase mcm nak jadi budak budak balik .
xpayah fikir masalah orang dewasa .
bnde yg sekecil2 zarah pon bole jadi masalah yg paling besar .
smpai bole renggangkan tali persahabatan .
sebab terlalu ikutkan perasaan .

knp perasaan ni mesti ade ?
knp x bagi sume same je ?
bia xde rase dengki iri hati .
bia sume orang hidup bahagia .

TAPI
Allah kan dah cakap dlm kalam Nya .
sesuatu yg terjadi tu pasti ade hikmahnye .
masalah yg datang bertimpa timpa tu pasti akan ade penyelesaian .
cuma lambat atau cepat je .

jadi
jangan putus harapan MIRA !
selalu doa kpd Rabbul Izzati .
supaya diterangkan hati .
dihindarkan dari sifat mazmumah .
segala yg berlaku ade hikmahnye .
jangan salahkan takdir atas segala yg berlaku .
terima dengan hati terbuka .
maka redha Allah akan sentiasa dengan mu .

chill k !
jangan sedey2 .

salam .








2 comments:

♥♥NurulLiyana Lukaman♥♥ said...

mira... jgn la simpan sorg2... sebab ko masih ade kiteorg... kiteorg syg kat ko... x salah ko luahkan... sekurang2nya ko ringankn beban di dada... luahkan pada yang ko percaya... mak ko jauh,.. ko masih ada kiteorg yang syg kn ko... jgn lupetu tau :)

miraie XD said...

heeee~~ tq soooo much !! syg korang gak ! mmmuahhh~~