.


Tuesday, March 11, 2014

After TEN years!!


Assalamualaikum.
susah betul nak update blog ni. nak kate busy xdelah sangat. ape tah yang aku buat sampai xboleh nak update pon aku xtau. 
tapi pape pon, here i am!!
hehe

kali ni nak cerita pasal kawan sekolah aku mase form1 sampai form3. 
kalo nak tau aku ade 2 sekolah mase sekolah menengah. 
f1-f3 sekolah kat smk bandar tasik selatan (bts). 
ala yang dekat mrr2 tu. kat cheras masuk dalam sikit je pastu nampak dah.
pastu f4-f5 aku sekolah kat smk agama kuala lumpur (smakl) kat kepong. 

skrg ni aku tgh cite pasal kawan sekolah bts.
lepas form 3 kitorang tak jumpe langsung.
except yang rapat2 tu pon last jumpe mase matrik tahun 2007. 
kirenye first reunion kitorang beramai2 ni selepas 10 tahun!!
tu pon dekat wedding sbb tu je masa untuk berkumpul. yela semua dah ade komitmen masing2 kan. 

eh? kenapa semua pindah sekolah mase lepas form 3?? assabiyah sangat nampaknye sampai semua pindah serentak. 
tak tak. sebenarnye kat bts tu kitorang duduk asrama. satu batch ade satu kelas je. 
and kitorang adalah pioneer untuk aspuri bts. 
kalo nak diikutkan ape yang diberitahu aspuri tu sampai form 3 je. atas alasan bangunan asrama dah penuh. sebab tu lah lepas form 3 masing2 ambik haluan masing2. 
tapi bile kitorang dah klua dapat tahu junior2 boleh sampai form 5. mane dorang sumbat budak2 tu pon aku xtau. 
tapi xpe lah. ramai sikit kawan aku ade 2 sekolah ni. kekeke

so kirenye after ten years kitorang pon berjumpa kembali lah. kire reunion la ni. 
first reunion mase kenduri syamin. mase ni xramai sangat datang. dlm 10 org. 
next kenduri faezzah. ni pon xramai sbb mase ni xde contact yg lain. 
yg paling ramai mase kenduri kawin anis.
lebih separuh kelas datang. 
rase seronok gile sampai kitorang sempat amek gambar kelas selepas 10 tahun. 
hehe

ok scroll down for pictures okayh
heeee

kenduri syamin. 


kenduri faezzah. 


ni time kenduri anis. ni lag gambar kelas kitorang paling latest! hehe
mase ni dah la panas terik pastu kitorang menghadap khemah pulak tu.
org tengah makan.
dah mcm berdrama pulak. 
ape aku peduli kan. 
muahahaha

ok lah. that's all. 
till we meet again in the next post! 
which is not too soon la. don't expect too much from me. 
hehe. 
bye. 
assalamualaikum.

No comments: